Tadhkhiyyah 'Aziza': dreaming and hoping
RSS

dreaming and hoping

when the eyes can no longer see
when the ear can no longer hear
when the heart can no longer feel
I was silent and did not know for some reason

when the mouth is no longer able to speak
when this hand can no longer hold
when the foot is no longer able to walk
I want to say it all

I love you ....
I love you ...
I want to keep with you ...
though only in my imagination

I dreamed about you
together with you
holding hands
and greet each other

but it was just a dream
I dream that can not change
a dream that only I met when I fall asleep
asleep in exhaustion

but you never realize it
when I cry
when I reflected
when I think
you never cared how I felt my heart

if only you know ..
I'm waiting here
Here I admire you
Here also, I hope you come to me

little you know this heart
have you been feeling a little revenge this
little do you understand without having to tell my
I love you, I love you

I hope you know
I hope you know
I'm waiting
waiting for your love



^ Translate:


saat mata tak dapat lagi melihat 
saat telinga tak dapat lagi mendengar 
saat hati tak dapat lagi merasakannya  
aku terdiam dan tak tau entah kenapa  


ketika mulut ini tak dapat lagi berbicara 
ketika tangan ini tak dapat lagi menggenggam
ketika kaki ini tak dapat lagi berjalan 
aku ingin katakan semuanya  


aku mencintaimu.... 
aku menyayangimu... 
aku ingin terus bersamamu... 
walau hanya dalam angan-angan ku  


aku bermimpi tentangmu 
bersama dengan kamu 
bergandengan tangan 
dan saling menyapa 


tapi itu hanya mimpi 
mimpi yang tidak dapat ku ubah 
mimpi yang hanya aku temui ketika aku tertidur 
tertidur dalam kelelahan  


tapi kau tak pernah menyadari itu 
disaat aku menangis 
disaat aku merenung 
disaat aku berfikir 
kau tak pernah peduli bagaimana perasaan hatiku  

andai saja kau tau..
disini aku menunggumu 
disini aku mengagumimu 
disini pula aku berharap kau datang padaku  


sedikit saja kau tau hati ini 
sedikit saja kau balas perasaan ini  
sedikit saja kau mengerti tanpa harus ku beritahu 
aku suka kamu, aku suka kamu  

ku berharap kau tau 
ku berharap kau tau 
aku menunggumu 
menunggu cintamu


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar